J'ai été très bien accueilli à Oketa Pessac, le service est attentif et les équipes sont souriantes, l'ambiance est chaleureuse et le cadre est très agréable, la propreté est impeccable, tout cela à un prix raisonnable. Je recommande sans hésitation, leur accueil m'a fait ressentir que j'étais chez des amis.
(Translated by Google)
I received a very warm welcome at Oketa Pessac. The service was attentive, the staff were friendly, the atmosphere was welcoming, the setting very pleasant, and the cleanliness impeccable, all at a reasonable price. I highly recommend it; their hospitality made me feel like I was visiting friends.
Last reviews
J'ai été très bien accueilli à Oketa Pessac, le service est attentif et les équipes sont souriantes, l'ambiance est chaleureuse et le cadre est très agréable, la propreté est impeccable, tout cela à un prix raisonnable. Je recommande sans hésitation, leur accueil m'a fait ressentir que j'étais chez des amis. (Translated by Google) I received a very warm welcome at Oketa Pessac. The service was attentive, the staff were friendly, the atmosphere was welcoming, the setting very pleasant, and the cleanliness impeccable, all at a reasonable price. I highly recommend it; their hospitality made me feel like I was visiting friends.
Très bon 😉 (Translated by Google) Very good 😉